Söka jobb

Denna drupal modul ligger som ett sandbox projekt på drupal.org, du hittar den här

Avsikten är att visa hur lätt man kan integrera emot arbetsförmedlingens platsbanksystem.

This is for demo purpose only
Using site email as user
100

Retail staffing - Bemanning&Rekrytering inom Butik/E-commerce/Event/Pop-Up/Kundt

7785907
Saba Blommor söker sommarvikarie till Södertälje
Läs mer
Om Saba
Saba Blommor AB är Sveriges ledande importör och distributör av blommor till dagligvaruhandeln. Saba ägs av Doe Food Company, Inc. och i koncernen ingår ytterligare tre svenska dotterbolag; Saba Frukt & Grönt AB, Saba Fresh Cuts AB och AB Banan-Kompaniet. Tillsammans förser vi den svenska dagligvaruhandeln med färsk frukt, grönsaker, blommor, bananer och färdigskuren sallad.

Saba Blommor söker nu två resande merchandisers / plockare till Skaraborg. Uppdraget är ett sommarvikariat på deltid med start omgående fram till vecka 33. Arbetstiderna är vardagar och varannan lördag på 25h/vecka.
En tjänst innebär att man åker till butiker i Södertälje med omnejd. Du måste kunna jobba hela perioden!

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som är Saba´s ansikte utåt och möter både våra kunder och konsumenter i butiker. Tjänsten innebär ansvar för att förse våra kunder med härliga blommor i butik, och att se till att blomavdelningen sköts med kvalitet och effektivitet i uppdragets alla delar som t.ex. vattning, exponering, pris/info-skyltning och upplockning av blommor. I tjänsten ingår administrativa arbetsuppgifter åt butikerna, t.ex. orderläggning.

Vi söker dig som:
- Är driven och med fördel har ett stort intresse för blommor
- Har arbetat med service tidigare
- Kan börja arbeta omgående och till och med v.33
- OBS! Krav på att du har körkort och tillgång till bil. Milersättning utbetalas.

Som person:
- Har du god fysik och gillar att "hugga i"
- Gillar att lära dig nya saker
- Är självgående, ansvarstagande, flexibel och gillar högt tempo
- Är du utåtriktad och tycker det är kul med nya arbetsplatser och nya kollegor

Vi förväntar oss att:
- Du ger alltid mycket god service i de butiker du jobbar i
- Du är engagerad och jobbar aktivt mot bestämda mål
- Du är social, utåtriktad och vill bidra till härlig stämning
- Du är noggrann och strukturerad
- Du är ansvarsfull då arbetet till stor del är självständigt

OBS! VI TAR ENDAST EMOT ANSÖKNINGAR VIA VÅR HEMSIDA. ANSÖKNINGAR SKICKADE VIA MAIL ELLER POST REGISTERAS INTE!

Välkommen med din ansökan! Vänta inte med att ansöka då vi intervjuar och anställer löpande!

Retail Staffing - "We love retail"

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Tillgång till:
* Personbil
Läs annons
11 dagar - 3 månader
Deltid
Deltid Visstid
Fast
Vikariat Saba Södertälje
2018-07-02T00:00:00+02:00
100

Bravura

7785905
Administratör / administrativ assistent
Läs mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Företaget är en av de större hotelloperatörerna i Norden med ett nätverk av närmare 230 hotell fördelat på cirka 44 000 hotellrum i drift eller under utveckling i sju länder. Tjänsten är placerad på hotellkedjans huvudkontor i centrala Stockholm, där omkring 400 medarbetare arbetar.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör arbetar du med att uppdatera information i hotellkedjans system. De har nyligen bytt system och behöver extra hjälp med att uppdatera information. Därtill arbetar du även med att uppdatera systeminställningar gällande hotellkedjans priskoder. Du får en introduktion i system du arbetar i vid start och därefter tilldelas du tydlig information om vad det är som förväntas i arbetsuppgifterna.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Meriterande med erfarenhet av administration
• God datorvana och kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att trivas i denna roll tror vi att du är trygg i att driva ditt eget arbete framåt. I denna roll får du tydliga instruktioner och förväntas därefter att arbeta självgående. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och trivs att arbeta administrativt samt webbaserat.

Övrig information:

Start: 6 Augusti
Plats: Centrala stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, administratör, system, assistent, administrativ assistent
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid Tillsvidare
Enligt överenskommelse.
2018-07-25T00:00:00+02:00
100

Aditro Logistics Staffing AB

7785903
Operatörer sökes till Cepheid i Solna!
Läs mer
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifterna som operatör innebär övervakning och körning av företagets produktionsutrustning samt packning av företagets produkter. Arbetsuppgifterna kan även bestå av dokumentation, sanering och montering av produktionsutrustningar. Arbetet som operatör innefattar rapportering och dokumentering, därför är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Arbetet är förlagt till 5-skift, vilket innebär löpande schema med både morgon, kväll, natt och helgarbete. Du tar dig med lätthet till arbetet i Solna under veckans alla dagar och under olika arbetstider.

Erfarenhet av nedan ser vi som mycket meriterande:

• Arbete inom produktion och processindustri med högt ställda hygien- och kvalitetskrav
• LEAN
• GMP
• SAP
• Officepaketet




Din profil
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vi ser med fördel att du besitter nedan egenskaper:

• Kvalitetsmedveten och noggrann
• Flexibel
• Ansvarstagande och självgående
• Lagspelare med social kompetens
• Tidigare arbetat skiftgång
• Gillar högt tempo
• Gillar utmaningar

Stämmer beskrivningen in på dig? Tveka då inte med din ansökan, urval sker löpande!

Rekryteringsprocessen hanteras av Aditro Logistics och Cepheids önskemål är därför att alla kommunikation angående de utannonserade tjänsterna hanteras av Aditro Logistics.
Läs annons
6 månader eller längre
Heltid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Fast lön
684
2018-07-03T00:00:00+02:00
100

PostNord Sverige AB

7785882
Vik. Brevbärare, Hägersten
Läs mer
Bli en del av vårt team



Du kommer att utgå ifrån vårt kontor i Hägersten Stockholm. Arbetsuppgifterna är att dela ut brev, tidningar och direktreklam (med elcykel, elbil, gåvagn, moped eller bil) samt att sortera post. Arbetstiderna är förlagda till dagtid och eftermiddag/kväll. Du är viktig för oss eftersom att du som brevbärare är en representant för PostNord. Tjänsten är ett vikariat med en tjänstgöringsgrad på 66 %. Vikariatet är med start 2018-08-13 och sträcker sig till den 2018-12-31, med chans till förlängning.
 
Du har vad som krävs

NDu ska ha fyllt 18 år, ha fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande och B-körkort för manuell växellåda. Du behärskar svenska i tal och skrift. Eftersom arbetet är fysiskt krävande vill vi att du tränar regelbundet och tar ansvar för din hälsa. Att du upplevs som positiv och professionell är viktigt - våra kunder förväntar sig god service och hög kvalitet. När du söker tjänsten är det ett krav att du beställer ett utdrag ur Polisens belastningsregister, vi har nolltolerans och vill kontrollera att du inte förekommer där. Här kan du beställa ett sådant utdrag: Länk till blanketten
 
Vi levererar

Vi erbjuder dig ett arbete med variation i arbetsinnehåll, en god laganda och en arbetsmiljö där din röst är viktig. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du blir en del av en arbetsplats med mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. Du får en introduktion i ditt arbete och till din arbetsplats och vi säkerställer att du kan utföra dina arbetsuppgifter på rätt sätt. Anställning sker i enlighet med kollektivavtal.

PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer också postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Genom vår expertis och ett starkt distributionsnät utvecklar vi förutsättningarna för morgondagens kommunikation, e-handel, distribution och logistik i Norden. 2017 hade koncernen 31 000 anställda och en omsättning på 37 miljarder SEK. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med koncernkontor i Solna. Besök oss på www.postnord.com. 
 
Ansök



Vill du veta mer om rekryteringsprocessen kontakta rekrytering.ost@postnord.com eller 0721-44 61 85. För snabbast möjliga återkoppling hänvisar vi till mail. Du ansöker genom att klicka på ”Ansök” här i annonsen och därefter bifogar du ditt CV samt personliga ansökningsbrev. Rekrytering sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
 
Fackliga kontaktpersoner se www.postnord.com/fackliga. 
 
Vi ser fram emot din ansökan!
Läs annons
3 - 6 månader
Heltid
Deltid Visstidsanställning
Fast lön
2018-07-31T00:00:00+02:00
100

Uniflex Sverige AB

7785879
Strukton Rail söker spårsvetsare!
Läs mer
Jobbeskrivning
På uppdrag av Strukton Rail söker vi nu en ansvarsfull och självgående spårsvetsare för deras kontrakt på tunnelbanan i Stockholm. Tjänsten är direktrekrytering vilket innebär att Uniflex endast ansvarar för rekryteringsprocessen och anställningen kommer att vara direkt hos Strukton Rail.

Strukton Rail befinner sig nu i en expansiv fas och behovet av nya medarbetare ökar inom företaget. Med anledning av det söker vi nu efter duktiga spårsvetsare. Tjänsten avser heltidsanställning i ett fritt och omväxlande arbetsområde inom tunnelbanan. Det finns möjlighet att arbeta både dagtid och nattid. Helgarbete och beredskap i hemmet i olika utsträckning förekommer. Arbetsuppgifterna innefattar svetsning av spår och växlar samt underhåll.

Du kommer att ingå i ett väl sammanhållet arbetslag med många yrkeskunniga och erfarna medarbetare. Att du trivs med att arbeta tillsammans med andra ser vi som en självklarhet. Du är inte rädd för att ta i där det behövs och uppvisar en drivenhet mot att avsluta de påbörjade uppgifterna i sin helhet. Du är självgående, lugn och stabil och har lätt för att anpassa dig efter förändrade omständigheter.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som har:
• Grundläggande utbildning i banteknik eller spårsvets
• Formsvetsning och/eller påläggssvetsning
• B-körkort (BE/C-körkort är meriterande)
• Goda kunskaper i svenska, av säkerhetsmässiga skäl för allt arbete på järnvägen

Har du gått påbyggnadsutbildningar inom området är det särskilt meriterande.

För allt arbete i säkerhetstjänst krävs att du uppfyller de lagstadgade medicinska kraven. För mer information kring dessa, se: www.transportstyrelsen.se/sv/jarnvag/Lokforarkorkort/Trafikmedicin/Regelverk/

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Kontakt för frågor gällande tjänsten: Uniflex hjälper Strukton med denna rekrytering. Därmed besvaras alla frågor rörande tjänsten och rekryteringsprocessen av ansvarig rekryterare Amelia Finetto på Uniflex

Intresserad? Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat.

Strukton Rail projekterar, bygger och arbetar med alla typer av drift- och underhåll för järnväg; fjärr- och godstrafik, bangårdssystem, pendeltrafik, spårtrafik i stadsmiljö och tunnelbana. Strukton Rail ingår i den europeiska järnvägskoncernen Strukton Rail som, förutom i Skandinavien också är etablerad i Holland, Belgien, Tyskland och Italien. Strukton Rail har i Sverige ca 880 medarbetare och omsätter drygt två miljarder kronor.
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid Tillsvidare
Fast lön
41749
2018-07-09T00:00:00+02:00
100

Karolinska Universitetssjukhuset

7785878
Sjuksköterska natt sökes till CAST i Huddinge!
Läs mer
Vi söker dig som vill jobba i vårt högspecialiserade patientområde Cellterapier och Allogen stamcellstransplantation CAST i Huddinge. Vi är ett av sex patientområden inom Tema Cancer. Avdelningen är en av norra Europas modernaste och den enda behandlingsavdelningen av sitt slag vad gäller cellterapi och Allogen stamcellstransplantation för barn och vuxna. Hos oss råder en god teamkänsla, tillsammans med ett mångårigt ledarskap. Det resulterar bland annat i att vi är en arbetsgrupp som trivs tillsammans och många av oss har arbetat här under en lång tid. Dessutom har vi 100% nöjda patienter. Vill du bli en del av verksamheten och vår fortsatta resa? Välkommen att ansöka till oss på CAST M72-74! 
 
Verksamheten 
Hos oss vårdas och behandlas patienter med sjukdomar som leukemier och andra diagnoser, exempelvis immunbristsjukdomar, MS, malignt melanom och tumörer. Till oss kommer patienter främst från Stockholm men även utomläns och utomlands ifrån och vårdtiden är tre till fem veckor lång. Patienterna har ett stort omvårdnadsbehov då de ofta är svårt sjuka och infektionskänsliga. 
 
Kliniken är ackrediterad enligt JACIE, vilket innebär att vården är kvalitetssäkrad. Målet är att bota genom individanpassad cellterapi av högsta internationella standard. Vår verksamhet bedriver också hemsjukvård och omfattar även öppenvård. Forskning och utbildning är viktig för vår utveckling vilket innebär att vi har nära samarbete med utbildningsansvariga och forskningsenheten. 
 
Om tjänsten 
På enheten arbetar vi i team med läkare, sjuksköterskor, undersköterskor och hälsoprofessioner. I din roll som sjuksköterska kommer du att planera, leda och aktivt utföra omvårdnadsåtgärder. Du arbetar med läkemedelshantering som inkluderar cytostatika och antikroppsbehandling, handhavande av centrala infarter, transfusioner med mera. Då vårdtiden på avdelningen är lång och större delen sker isolerat, lägger vi stort fokus på bemötande och omvårdnad av såväl patient som deras närstående. Hos oss är alltid patienten i centrum. 
 
Som sjuksköterska hos oss har du stora möjligheter att utvecklas och avancera i din roll. Vi har kontinuerliga internutbildningar, mentorskap samt en individuell kompetensplan som byggs på allt eftersom du tillgodoser nya kunskaper och utifrån intresse. Vi strävar ständigt efter att kvalitetsförbättra vårt arbete.  
 
Arbetstiderna är nattetid.
 
Vi söker 
Vi söker en driven, strukturerad och positiv medarbetare. Du har en förmåga att arbeta i team liksom självständigt. Vidare skall du kunna hantera olika arbetstempon då arbetsbelastningen på avdelningen kan variera. Som person bör du även vara flexibel, eftersom du kommer att ställas inför skiftande arbetssituationer och möta olika typer av människor.  
 
För oss är det viktigt att du delar Karolinska Universitetssjukhusets värderingar ansvar, medmänsklighet och helhetssyn. Du vill dessutom arbeta i och bidra till en miljö där vi bemöter varandra med respekt och omtanke. 
 
Kvalifikationer 
Krav: Legitimerad sjuksköterska.  
Meriterande: Tidigare erfarenhet inom barnsjukvård, hematologi och/eller onkologi.  
 
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!  
 
I denna rekryteringsprocess arbetar vi med ett löpande urval.
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid Tillsvidare
Enligt avtal
2018-07-10T00:00:00+02:00
100

ExpanderaMera AB

7785877
Arbetsledare Nyproduktion
Läs mer
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning och fastighet. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se.

ExpanderaMera söker för kunds räkning en arbetsledare inom nyproduktion bostäder.

Vår kund söker förstärkning till ett projekt där de bygger flerfamiljshus i Stockholm. Vår kund är ett mellanstort företag som bygger alltifrån bostäder till kontor och industrier.

Som arbetsledare kommer du att leda, fördela och stötta arbetarna i sitt dagliga arbete.

Vi söker dig som har byggteknisk utbildning och har arbetat som arbetsledare inom nyproduktion tidigare under flera år.

Som person är du driven, flexibel och prestieglös. Du är duktig på att arbeta både självständig och i grupp.

Har du frågor om tjänsten som arbetsledare är du välkommen att kontakta Aliaksandra Maslava på 08-530 343 78 eller via mail; alex@expanderamera.se

Om du är den arbetsledare vi söker, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande.

Märk din ansökan: Arbetsledare Nyproduktion
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid, 40h/vecka Provanställning 6 månader
Månadslön Friskvårdsbidrag
2018-07-13T00:00:00+02:00
100

Oddwork Sweden AB

7785876
Account Manager till ITS Nordic //Stockholm
Läs mer
Vi på ITS Nordic levererar smarta IT-, telekom- och utskriftslösningar till alla typer av företag med upp till 500 anställda. Våra lösningar bygger på den absolut senaste tekniken och tanken är att våra kunder ska kunna jobba, maila, surfa, skriva ut och kopiera, utan några störningar och avbrott. Ända sedan starten 2004 har vi drivit ett företag som har en grundläggande annorlunda idé än de flesta av våra konkurrenter. Vi anser nämligen att den enskilt viktigaste komponenten i vår leverans är exceptionell service. Därför lägger vi stor energi på att erbjuda marknadens bästa service, support och kundtjänst. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm och idag är vi fler än 100 medarbetare som arbetar tillsammans för att ge kundupplevelser i världsklass. Vi växer och söker tillsammans med Oddwork en Account Manager till vårt team i Stockholm!

Om tjänsten som Account Manager
Som Account Manager hos ITS Nordic kommer du att arbeta med några av världens största varumärken inom Copy/Print och Document Management. I din roll hanterar du hela säljprocessen, från ax till limpa, och ansvarar för att bygga upp och förvalta din egen kundstock för att i förlängningen teckna avtal med nya kunder. Med telefonen som ditt främsta verktyg bokar du möten med företagsledare, utför behovsanalyser och presenterar förbättringsmöjligheter för att skapa affärsmöjligheter åt ITS Nordic. Du har en mycket social roll, där du skapar kundrelationer såväl över telefon som under fysiska möten.

Som ny i din tjänst kommer du att ta del av ITS Nordics onboarding-program. Dina två första veckor på jobbet är du på introduktion hos bolagets leverantörer och deltar i försäljnings- samt produktutbildning, allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din nya roll!

Vi söker dig som...
...har en positiv inställning, ett drivet affärssinne och framförallt viljan att ta nästa steg i din karriär! Som person är du ödmjuk, samtidigt som du har en riktig vinnarskalle, motiveras av utmaningar och är beredd att kavla upp ärmarna för att nå resultat!

Tidigare erfarenhet från telefonförsäljning ses som meriterande. Körkort är ett krav.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos ITS Nordic.

Vad ITS Nordic erbjuder dig
Som Account Manager på ITS Nordic kommer du få ett utvecklande och omväxlande arbete i en snabbrörlig och spännande bransch! Du blir del av ett engagerat och härligt team och får gott stöd av såväl erfarna coacher som dina närmsta kollegor. Du kommer att arbeta i moderna och ljusa lokaler i Solna med tillgång till bil, dator och arbetstelefon.

För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom ITS Nordic.

START: Omgående
PLATS: Stockholm 
OMFATTNING: Heltid 
LÖN: Fast lön plus provision 
KONTAKT: Talent Manager Devin Lincoln, devin@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2018-07-25

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här, eller ta det av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame, som finns för gratis nedladdning i App Store och Google Play!
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid Tillsvidare
Fast månads- vecko- eller timlön
2018-07-25T00:00:00+02:00
100

Webhelp Nordic

7785874
Kundtjänst för Nespresso och HBO i Solna
Läs mer
Vi söker för vår uppdragsgivare Nespresso samt HBO Nordics räkning kundservicemedarbetare till vår verksamhet i Solna i Stockholm.

Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för en kunds hela livscykel. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Du arbetar med befintliga såväl som nya kunder. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.

Nespresso är en av världens ledande kaffeleverantörer av portionerad kaffe med mycket hög kvalitet. Huvudkontoret ligger i Schweiz och har ca 4500 anställda runt om i världen på 50 olika ställen med 190 egna ägda butiker. Nespresso har sin nordiska kundtjänst i Stockholm, inhouse, och Webhelp är deras outsourcingpartner.

Med högsta fokus på kvalitet så tar vi hand om inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office. Nespresso har ett gediget koncept att tillvarata såväl nya som gamla kunder där vi genom utgående samtal kommer att kontakta dem och ge service. Vi ringer även ut till befintliga kunder med fokus på service och försäljning.

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.

Vi söker dig som har:

• Gymnasiekompetens
• God datorvana
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande
• Kunskaper i norska, finska och danska är meriterande

Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.

Om jobbet

Region

 
Stockholm i Stockholms län

Arbetstid / Varaktighet Vi erbjuder anställning på del- samt heltid. Arbetstiderna varierar mellan 07:00-22:00, vardagar och helger
Lön / Förmåner
Lönesättning sker enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag Search words: kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, kundservice, service, servicemedarbetare, försäljning, dansktalande, norsktalande, finsktalande, kundeservice
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Varierande under öppettiderna måndag-söndag 07:00-22:00 Vi erbjuder både hel-/deltid
Enligt kollektivavtal
2018-06-29T00:00:00+02:00
100

Talent & Partner AB

7785872
Hitta.se söker säljare för nytt affärsområde
Läs mer
Prisbelönta hitta.se hjälper dagligen hundratusentals svenskar att hitta företag, personer och platser. På hitta.se finns adresser och telefonnummer till alla svenska företag och privatpersoner. Dessutom finns branschsök, kartor, vägbeskrivningar, gatubilder, satellitbilder och mycket annat som hjälper till att hitta rätt. hitta.se förnyar ständigt innehållet. Namn-, telefon, adress- och branschuppgifter uppdateras varje dygn. Användare kan när som helst ändra sina uppgifter själva. hitta.se nås självklart via webben men dessutom genom mobilsajten mobil.hitta.se eller hitta.se's iPhone-app. hitta.se grundades i juni 2004 och har sedan dess vuxit till en av Sveriges största sajter med över 4 miljoner unika användare varje vecka enligt KIA-Index.



Tjänstebeskrivning

Vill du få chansen att tjäna mycket pengar och göra karriär på ett välkänt bolag? Är du en driven och tävlingsinriktad person med höga ambitioner? Toppen, då kommer du trivas hos oss.

Att jobba på Hitta.se innebär att du arbetar med frihet under ansvar. Du blir erbjuden en generös lönemodell med bra förmåner, som exempelvis en Audi A6 som tjänstebil.

Du kommer att bli en del av ett helt nystartat team som kommer att sälja en ny produkt på en befintlig marknad. Om du gillar att vara ute på fältet är detta tjänsten för dig. Du kommer nämligen få möjligheten att arbeta mot kunder i hela Stockholm med omnejd. 

Krav på person

Vi tror att du som söker denna tjänst tidigare har arbetat B2B eller B2C med:

Canvasförsäljning

Eventförsäljning

Telemarketing

Alternativt med någon annan proaktiv försäljning.

När vi bygger detta team söker vi specifikt efter 3 egenskaper/beteenden nämligen tävlingsinstinkt, målinriktad och hög ambitionsnivå.

Rollen

Se till att följa företagets mål och sina egna säljmål

Driva sin försäljning och sitt segment

Arbeta med uppsökande försäljning via egna bokade möten med kund

Arbeta med för företaget nya kunder

Följa upp individuella mål, föra prognos per dag/vecka/månad

Skriva offerter/avtal

Rapportera till säljchef

Delta i veckomöten

Vad kan vi erbjuda dig?

Du får en bra grundlön och erbjuds en av marknadens mest attraktiva provisionssystem

Du får förmåner som mobiltelefon och dator

Du får en personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter – satsar du på oss satsar vi på dig!

Vi ser gärna att

Du är en driven och hungrig säljare som gillar utmaningar.

Du har gärna erfarenhet av försäljning med goda säljresultat och referenser att visa upp.

Din energi är hög och du vet att ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Du vet att hög aktivitet ger bra resultat, du är ansvarsfull och har alltid kunden i fokus

Du som person är resultatinriktad, snabb och en äkta teamplayer

Vi söker dig som levererar en positiv känsla till gruppen. Har ett säljdriv med intresse i sin egna karriärutveckling och att göra affärer och bygga relationer. Du vågar tänka utanför boxen och räds inte av att ha nära kontakt med kunden. 

Du har en förmåga att arbeta hårt och lägger därför ner tid, energi och engagemang på ditt arbete. 

Kanske har du någon form av utbildningsbakgrund men samtidigt vet vi att drivkraften är än viktigare varför vi inte lägger någon värdering i detta. 

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent

Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! 

Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto!

Skicka din ansökan till work@talentpartner.se eller följ länken.

Företagspresentation

Hitta.se grundades 2004 och är ett ledande sökföretag för företag, personer och platser. Bolaget är i dagsläget specialiserat inom lokalt sök och erbjuder tjänster som kartor, vägbeskrivningar, gatubilder, satellitbilder och mycket annat som hjälper dig att hitta rätt både via webben och mobilen.
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid tillsvidareanställning
Månadslön - Fast lön
talentpartner168
2018-07-09T00:00:00+02:00