Söka jobb

Denna drupal modul ligger som ett sandbox projekt på drupal.org, du hittar den här

Avsikten är att visa hur lätt man kan integrera emot arbetsförmedlingens platsbanksystem.

This is for demo purpose only
Using site email as user
100

Läs mer
100

Stockholms läns sjukvårdsområde SLSO

8265530
Sjuksköterska till Flemingsbergs Akademiska vårdcentral
Läs mer
Vi söker Sjuksköterska till Flemingsbergs vårdcentral
 
Välkommen att arbeta hos oss på Flemingsbergs vårdcentral i Flemingsbergs centrum med närhet till både bussar och pendeltåg med ca 15 min till centralen. Vi är sedan 2014 en akademisk vårdcentral med fokus på studenter, forskning och patientsäkerhet.  
 
På vårdcentralen finns distriktsläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, hemsjukvård, BVC, kurator och laboratorium.
 
Vill du vara med och arbeta i ett glatt gäng där du även har en viss möjlighet att forma din egna mottagning så ska du söka till oss. Du skall tycka om att arbeta med människor från olika kulturer och med olika bakgrund.  
 

Vi kan erbjuda dig:  
-att tillhöra ett team som vill se möjligheter istället för det omöjliga  
-ett omväxlande arbete  
-möjlighet att få vara med och påverka vårdcentralens arbete inom primärvård.
-friskvård  
-flextid 
 

Arbetsuppgifter:  
Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska. Vi använder oss av journalsystemet TakeCare. 
 
Anställningsform:  
Tillsvidareanställning, heltid.

Provanställning kan komma att tillämpas. 
 
Kvalifikationer:  
Legitimerad sjuksköterska.  
 
Personliga egenskaper:  
Att du är noggrann och har servicekänsla är en självklarhet. Vi lägger stor vikt vid samarbetsförmåga och personlig lämplighet.  
 
Information om tjänsten lämnas av:   
Enhetschef Selma Yurdagül-Budakci
Tel: 070-484 3147
 
Fackliga företrädare:  
Vårdförbundet Elisabeth Lindgren 08-123 404 88. 
 

Övrig information:  
Hälsokontroll tillämpas innan anställning.
SLSO tillämpar registerkontroll innan beslut om anställning
  
Intervjuer kommer att ske fortlöpande innan sista ansökningsdag.  
 
Sista ansökningsdag 2019-05-16
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid 40 tim/ vecka dagtid mån-fre. Tillsvidareanställning. provanställning kan komma att tillämpas.
Individuell lön
2019-05-16T00:00:00+02:00
100

TNG Group AB

8265510
Kickstarta karriären inom IT-forensik!
Läs mer
Är du nyfiken på cybersäkerhet och vill ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Bli en del av oss på SecureLink i Stockholm!

Till SecureLink i Stockholm söker vi dig som vill dela vår passion och utvecklas tillsammans med oss för att fortsätta bidra till säkrare IT-miljöer för Sveriges största myndigheter och företag! Detta är en perfekt möjlighet för dig som har en utbildning inom IT-forensik eller informationssäkerhet och vill lära dig mer om cybersäkerhet. På SecureLink finns IT-säkerhetskollegor runt om i Europa som alla känner en gemenskap kring att hjälpa våra kunder inom ett väldigt komplext område. Vill du vara med och bidra?Varmt välkommen att bli en del av oss på SecureLink!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi på SecureLink är ett team av mycket entusiastiska och drivna individer som tillsammans skapar värde till våra kunder. Som anställd hos oss får du ett meningsfullt arbete, där du får bidra till att göra affärskritisk infrastruktur säkrare. Ditt arbete kommer att göra skillnad för Sveriges största företag och myndigheter och tillsammans kan vi bringa värde till tusentals användare. Dessutom får du oändliga möjligheter att utvecklas inom din yrkesroll och såklart möjlighet att fördjupa din kunskap inom cybersäkerhet. Då vi är internationellt bolag har du även möjlighet att arbeta på våra kontor inom Sverige och även Europa. Endast dina ambitioner sätter gränser!

Vi tror på kraften att ha kul på jobbet och att skapa gemenskap genom att erbjuda mer än bara ett arbete. Vi anordnar kontinuerligt teamaktiviteter såsom CTF, innovationsworkshops och technights för att möjliggöra starka relationer mellan team och avdelningar, för att du ska få de bästa förutsättningarna att trivas på jobbet. Vi älskar det vi gör och tror på att det bidrar till den höga kvalitén vi erbjuder våra kunder.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Beroende på vem du är och vad du motiveras av finns det olika utmaningar att anta hos oss. Är du intresserad av att arbeta konsultativt tillsammans med våra kunder med kundspecifika säkerhetslösningar, så kanske rollen som konsult inom Cyber Security är något för dig? Trivs du bättre i en roll som bygger på analys och IT-forensik, så låter en roll som säkerhetsanalytiker i vårt Cyber Defence Center kanske mer intressant? Är du framförallt intresserad av drift och support skulle du kanske trivas bättre i vårt Network Operations Center, där vi framförallt arbetar med produktspecifik support och drift av nätverks- och säkerhetslösningar. 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Hos oss finns möjligheter att starta din karriär i den roll som passar dig bäst.

Är du intresserad av en roll som Konsult får du från dag ett en mentor som bidrar aktivt till din fortsatta utveckling inom cybersäkerhet och inom vårt företag. Du kommer att utgå ifrån vårt kontor i Stockholm, men på sikt har du även möjlighet att resa till våra andra kontor inom Sverige och Europa.

Är du intresserad av att arbeta i vårt Cyber Defence Center eller i vårt Network Operations Center kommer du att arbeta på vårt kontor i Solna tillsammans med kompetenta kollegor. Dessa roller kan innefatta skiftarbete, eftersom vi servar våra kunder 24/7.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som snart har en avslutad utbildning inom IT-forensik, informationssäkerhet eller liknande. Viktigt för oss är att du har ett stort intresse för cybersäkerhet och känner att det är det här området du vill fördjupa dig inom.

För att trivas och prestera hos oss, tror vi att du är en person som drivs av att ta initiativ och ansvar. Du har en god verksamhetsförståelse som hjälper dig att kunna sätta dig in i de kundspecifika utmaningar som vi ofta möter. Du drivs av personlig utveckling, tycker om att lära dig nya saker och har en stark analytisk förmåga. Att arbeta systematiskt och resultatorienterat passar dig bra. Du trivs i en roll där kommunikation är en del av vardagen och känner dig bekväm i att kommunicera på både Svenska och Engelska.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid Tillsvidare
Fast lön
2019-05-24T00:00:00+02:00
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
100

Läs mer
100

Yasuragi

8265507
Yasuragi söker butikssäljare
Läs mer
Yasuragi söker butikssäljare/receptionist i Japanska badet



Rekryteringspolicy Yasuragi

Yasuragi arbetar aktivt med att vara en hållbar och jämlik arbetsplats. Målet är att alla medarbetare upplever att medarbetarlöftet ”Jag vill känna att jag mår bra på jobbet” uppfylls varje dag.

För att minimera risken att på något sätt diskriminera våra arbetssökande ber vi de sökande att inte ange sitt namn, kön, personnummer eller bifoga bild.

Vi önskar också att de endast anger telefonnummer som kontaktuppgift eftersom mailadresser ofta anger namn, födelseår eller dylikt. De ansökande kan ombes att skicka en ny ansökan till Yasuragi om deras första innehåller något av dessa.



Introduktion av tjänsten

Just nu söker vi dig som har stort intresse för hudvård och försäljning samt älskar att ge en bra service till våra gäster. 

Som butikssäljare i det japanska badet kombinerar du försäljningen med receptionsarbete. Som receptionist är ditt primära fokus att ge gästen en så bra start på sin vistelse som möjligt och ge gästen bra information så att hen känner sig trygg med vart hen ska ta vägen och vad som förväntas.

Ditt jobb är att få gästen att känna sig som den viktigaste personen i världen och allt den önskar ska du göra för att uppfylla.

In- och utcheckning, fråga hur vistelsen varit, be om feedback, tipsa om och boka behandlingar, tipsa om aktiviteter, bjud på frukt till dem som väntar på behandling.

Se gästens behov redan innan den själv gjort det!



Personliga egenskaper



För att lyckas i den här rollen behöver du vara social, utåtriktad, strukturerad, lösningsorienterad, flexibel, lagspelare och ha ett genuint intresse för service och att skapa unika och minnesvärda gästupplevelser.

Teamet är uppbyggt på värme och driv och vår förväntan är att du bidrar till dem båda.

 



Ansvarsområden

➔ demonstrera produkter och försäljning av hudvårdsprodukter

➔ tipsa om lämpliga produkter och behandlingar 

➔ in- och utcheckning

➔ boka behandlingar

➔ kassaarbete

➔ ge gästerna en så bra start och avslut på sina vistelser som möjligt. Ge dem den information och de gästartiklar de behöver för att få en smidig och härlig start

➔ skapa ett smidigt och trevligt flöde när gästen lämnar oss.

➔ ta emot gästfeedback och skicka detta och egna tankar om utvecklingsmöjligheter vidare till närmaste ledare



Kvalifikationer

➔ minst 5 års erfarenhet av serviceyrken – inom hudvård eller spa är meriterande

➔ kunskap om Japan och det japanska språket är meriterande



Några av förmånerna som anställd hos oss

Vi erbjuder dig chansen att arbeta på en populär och omtyckt arbetsplats med ett starkt varumärke. Du får möjlighet att utveckla din kompetens och vid din sida har du oss kollegor som agerar bollplank och stöttar dig. Vi vill att du ska må bra och trivas på Yasuragi. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på både Yasuragi och olika spa-och mötesanläggningar samt ordnar regelbundna sociala aktiviteter.



Tjänsten är ett vikariat på 75%, lön enligt överenskommelse.

Arbetstiderna är dag-, kväll- och helgarbete. 7:00-15:00 eller 14:00-22:00.

Du rapporterar till Bad- och Aktivitetschef Calle Strandh.

Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!
Läs annons
Tillsvidare
Deltid
- -
Enligt överenskommelse
2019-05-05T00:00:00+02:00
100

Läs mer
100

Yasuragi

8265505
Yasuragi söker timanställd badvärdinna
Läs mer
Yasuragi söker extra personal som badvärdinna i Japanska badet

Rekryteringspolicy Yasuragi

Yasuragi arbetar aktivt med att vara en hållbar och jämlik arbetsplats. Målet är att alla medarbetare upplever att medarbetarlöftet ”Jag vill känna att jag mår bra på jobbet” uppfylls varje dag.

För att minimera risken att på något sätt diskriminera våra arbetssökande ber vi de sökande att inte ange sitt namn, kön, personnummer eller bifoga bild.

Vi önskar också att de endast anger telefonnummer som kontaktuppgift eftersom mailadresser ofta anger namn, födelseår eller dylikt. De ansökande kan ombes att skicka en ny ansökan till Yasuragi om deras första innehåller något av dessa.



Introduktion av tjänsten

Just nu söker vi dig som har möjlighet att rycka in och jobba som badvärdinna i det japanska badet när behovet finns. Ofta med kortare varsel – såväl vardagar som kvällar och helger.

Som badvärdinna har du stort fokus på att hålla såväl omklädningsrum, tvagningsytor och badet rent och fräscht. En grundförutsättning för att du som gäst ska få total avkoppling hos oss. Övrig tid handlar om att förutse och ta hand gästernas behov inne i badet - svara på frågor, guida, tipsa och ge en högklassig service till förväntansfulla gäster. 

Till detta önskar vi att du också lär dig vår badintroduktion och kan hålla dem för våra gäster. 



Personliga egenskaper

För att lyckas i den här rollen behöver du klara av fysiskt krävande renhållningsarbete i kombination med social kompetens och stort intresse av att ge gästerna minnesvärd service. Då du kommer hålla i badintroduktioner så bör du vara trygg i att kunna prata inför grupper. 

Teamet är uppbyggt på värme och driv och vår förväntan är att du bidrar till dem båda.



Ansvarsområden

➔ renhållning i omklädningsrum, wc, tvagningsytor och badhallen

➔ ta hand om gästernas behov - svara på frågor, förse dem med vad de behöver för att få en bra vistelse hos oss

➔ hålla i badintroduktioner 

➔ hjälpa gäster som har problem med skåp i omklädningsrummen

➔ samarbeta med badreceptionen



Kvalifikationer

➔minst 5 års erfarenhet av serviceyrken – inom bad eller spa är meriterande

➔kunskap om Japan och det japanska språket är meriterande



Några av förmånerna som anställd hos oss

Vi erbjuder dig chansen att arbeta på en populär och omtyckt arbetsplats med ett starkt varumärke. Du får möjlighet att utveckla din kompetens och vid din sida har du oss kollegor som agerar bollplank och stöttar dig. Vi vill att du ska må bra och trivas på Yasuragi. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på både Yasuragi och olika spa-och mötesanläggningar samt ordnar regelbundna sociala aktiviteter.



Tjänsten är extra vid behov, lön enligt överenskommelse.

Arbetstiderna är dag-, kväll- och helgarbete.

Japanska badet är öppet 6:30-23.

Du rapporterar till Bad- och Aktivitetschef Calle Strandh.

Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!
Läs annons
Tillsvidare
Deltid
- -
Enligt överenskommelse
2019-05-05T00:00:00+02:00
100

Visita

8265503
Visita söker branschjurist med hyresrättslig inriktning
Läs mer
Visita är en bransch- och arbetsgivarorganisation för den svenska besöksnäringen. Visita samlar drygt 5 200 medlemsföretag med över 7 500 verksamheter. Bland våra medlemmar finns restauranger, hotell, campingar, nöjesparker, vandrarhem, spaanläggningar, turistbyråer och skidanläggningar. Som bransch- och arbetsgivarorganisation är Visitas huvudsakliga uppgift att teckna branschens kollektivavtal, stödja Visitas medlemsföretag i att växa och utvecklas och driva frågor som är viktiga för besöksnäringen.

Visita växer och vi söker nu ytterligare en branschjurist med hyresrättslig inriktning för att stärka upp vårt hyresrättsliga team till avdelningen Branschjuridik.

Om tjänsten
På avdelningen arbetar för närvarande sju jurister, varav tre främst med hyresfrågor. Som branschjurist på Visita kommer du att informera, ge råd till och biträda våra medlemsföretag i ett brett spektrum av olika branschrelaterade frågor. Tyngdpunkten i denna tjänst kommer dock att ligga på lokalhyra, arrende och vissa fastighetsrättsliga frågor i övrigt. Du kommer att företräda medlemsföretag i hyresförhandlingar och ibland uppträda som ombud för medlemsföretag hos bl.a. hyresnämnden. Att skriva remissvar och på annat sätt delta i Visitas påverkansarbete för att främja villkoren för företagande i besöksnäringen ingår också. Du har lätt för att växla tempo och arbetsuppgifter, är utåtriktad och bra på att kommunicera samt intresserad av att arbeta med samhälls- och näringspolitiska frågor på ett brett plan. Eftersom våra medlemmar storleksmässigt varierar från mycket små enskilda företag till stora internationella kedjor är det mycket viktigt att du har en god förståelse för komplexiteten i vår bransch. Resor i tjänsten förekommer.

Vem söker vi?
Vi ser att du är prestigelös, har hög personlig integritet, är lösningsorienterad och en lagspelare med vana att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du har ett lyhört, förtroendeingivande och relationskapande förhållningssätt gentemot våra medlemsföretag, likväl som till med- och motparter. För att lyckas i rollen och trivas hos oss bör du utöver juridiken ha ett intresse för företagandets villkor och för att leverera service, stöd och lösningar till företagen. Alltid med medlemsnyttan i fokus. Du har lätt för att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift och har sannolikt cirka 3 års relevant arbetslivserfarenhet från området lokalhyra.

Utbildning och erfarenhet


• Jur.kand. examen
• Några års arbetslivserfarenhet som jurist inom det lokalhyresrättsliga området inkluderande hyresförhandlingar och helst också företräde i hyresnämnd
• Erfarenhet av att ge juridisk rådgivning
• Näringspolitiskt intresse
• Extra meriterande är kunskaper inom det förvaltningsrättsliga områdetVisita kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en dynamisk kultur med höga ambitioner. En organisation att trivas och utvecklas i.
• Då rekryteringsarbetet startar direkt, kommer intervjuer att ske löpande. Vi vill därför ha din ansökan snarast möjligt, dock senast den 31 maj 2019. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan!
• Vi erbjuder
Detta är en spännande och omväxlande tjänst i en mycket framtidsorienterad och ständigt växande organisation som representerar en starkt växande näring. Visita har för närvarande ett 60-tal medarbetare vilket bl.a. innebär ett klart decentraliserat arbetssätt och korta beslutsvägar. Visitas huvudkontor finns i välkomnande lokaler på Sveavägen mitt i Stockholms city.
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
Heltid/ Ej specificerat
.
2019-05-25T00:00:00+02:00
100

Parsint AB

0019-239192
Internationell betaltjänstförmedlare för heltidsarbete
Läs mer
Parsint AB är ett familjeägt företag som grundades 2013. Vi erbjuder betalningsförmedling till och från Iran och EU-länderna. Vi behöver nu förstärkning av en internationell betaltjänstförmedlare för heltidsarbete till vårt kontor i Kista. Tjänsten är tillsvidare och vi tillämpar provanställning på 6 månader.

Om jobbet som internationell betaltjänstförmedlare

På Parsint kommer du bland annat att hjälpa våra kunder med penningöverföring till och från Iran och EU-länderna. Vi ställer höga krav på noggrannhet samt ordning och reda då arbetet även består av att arbeta aktivt mot penningtvätt. Som medarbetare förväntas du sätta kunden i centrum och ge excellent service. Vi är bemannade från tidig morgon till sen kväll. För att finnas tillgängliga när kunderna vill komma till oss, har vi även öppet på Lördagar samt flertalet helgdagar.

Vem är du?

Vi vill att du som söker tjänsten som Internationell betaltjänstförmedlare på Parsint har en avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande och minst 5 års arbetslivserfarenhet, gärna från bank eller ifrån en försäljningsavdelning. Du behärskar Svenska och Persiska i både tal och skrift. Talar du även andra språk, så är det meriterande. Erfarenhet av Microsoft office är ett måste. Du brinner för att arbeta med aktiv försäljning, är målmedveten och entusiastisk, är noggrann samt är van att ta ansvar.
Läs annons
Tillsvidare
Heltid
100

Läs mer